مهرنوشت-شهردار شهر جهانی میبد با اشاره به ثبت میبد بعنوان شهر جهانی زیلو گفت: این مهم فرصت خوبی در راستای اعتلای فرهنگ و هنر استان و معرفی پتانسیل هاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مهرنوشت، علیرضا نقوی در دیدار با جمال الدین عزیزی ضمن برشمردن پروژه های فعال شهر میبد در حوزه های مختلف، همدلی و همراهی پرسنل و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر میبد را عامل پیشرفت پروژه ها عنوان کرد.

وی افزود: در سایه همدلی و همراهی پرسنل شهرداری و حمایت های خوب اعضای شورای اسلامی شهر میبد بعنوان اتاق فکر شهری، پروژه هایی را تعریف و شاهد پیشرفت آنها هستیم.

نقوی جهانی بودن دو شهر یک استان را اتفاق نادری در کشور خواند و عنوان کرد: شهر یزد بعنون میراث جهانی و میبد در ۵آذرماه ۱۳۹۷ از سوی شورای جهانی صنایع دستی بعنوان شهر جهانی زیلو به تایید و تصویب رسید و این فرصت خوبی برای استان است که بتوانیم در راستای اعتلای فرهنگ و هنر استان و معرفی پتانسیل ها، برنامه های مشترکی داشته باشیم.

شهردار میبد درخصوص جذب سرمایه گذار اظهار داشت: در میبد اکثر سرمایه گذاران در بخش صنعت سرمایه گذاری نموده و میبد بعنوان  قطب کاشی و سرامیک کشور مطرح می باشد که امیدواریم با توجه به بحث جهانی بودن میبد و خواهرخواندگی میبد با شهر “فائنتسای ایتالیا” و حضور گردشگران داخلی و خارجی، شاهد مشارکت سرمایه گذاران در حوزه های شهری و پروژه های احداث مجتمع های تجاری و بین راهی و خدمات رسانی به مسافران و گردشگران باشیم.

نقوی ضمن ابراز خرسندی از تبادل تجربیات در حوزه های مختلف عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با تبادل اطلاعات با شهرداری یزد درحوزه های مختلف، خدمات شایسته تری به شهروندان میبدی ارائه دهیم.