به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مهرنوشت، علی صالحی در نشست خبری با رسانههای استان، با اشاره به نقش رسانه در توسعه و پیشرفت استان، اظهار داشت: هماهنگی مدیران روابط عمومی با اصحاب رسانه در راستای بیان عملکرد دستگاههای دولتی نقش مهمی در شفافسازی هر چه بیشتر دستاوردهای انقلاب ایفا میکند.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، افزود: بازپسگیری جایگاه روابط عمومی استانداری یزد یکی از مهمترین دستاوردهای این اداره در مدیریت جدید است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد فعالسازی شورای روابط عمومیهای استان را از دیگر اقدامات انجام شده در این اداره کل دانست و گفت: امسال ۱۱ جلسه آموزشی با حضور تمام مدیران و سرپرستان روابط عمومیهای استان برگزار شده است.
صالحی با بیان این که خوشبختانه در مدیریت جدید قفل بسیاری از برنامههای آموزشی مرتبط با روابط عمومی و رسانه شکسته شد، تصریح کرد: برگزاری نشستهای مختلف خبری با فرمانداران، مدیران و معاونین استاندار یکی از اقدامات در انجام شده و در دستور کار است.
این مسئول در ادامه با اشاره به ضرورت همدلی و وحدت بین مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه استان، تأکید کرد: عملکرد دو حوزه روابط عمومی و اصحاب رسانه به یکدیگر وابسته است و اگر این وابستگی بیشتر و ارتباطات مستمر باشد حتما نتیجهای مثبت و حائز اهمیت برای استان در پی دارد.
وی صداقت و شفافیت را مهمترین رسالت روابط عمومیها دانست و در مورد نحوه مدیریت خود بیان کرد: من روابط عمومی استانداری یزد هستم و به هیچ رسانه یا شخصی وابسته نیستم.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به سابقه هنری خود ادامه داد: اعتقاد دارم اگر تمام مسائل مبتنی بر هنر تدوین و اجرایی شوند بسیاری از مشکلات موجود برطرف خواهند شد.
صالحی با بیان این که ورود واژه حکمرانی خوب به ادبیات رسانههای استان اتفاقی مطلوب است، خاطرنشان کرد: این واژه که برگرفته از پایان نامه دکتری استاندار یزد بوده بر مبنی مردم داری، صداقت و شفافیت تدوین شده است.
وی در پایان پرداختن به ابعاد مختلف مقوله حکمرانی خوب را ضروری دانست و تأکید کرد: ارتباط دو سویه مردم و مسئولان از جمله بارزترین ویژگیهای حکمرانی خوب است.